صناع الجزائر
السلام عليكم أ هلا ومرحبا بقدومكم علينا أهليتم نتمنا لكم أفضل الأوقات معنا دمتم بخير ولتحفظكم أيادي الرحمان اللهم امين
صناع الجزائر
السلام عليكم أ هلا ومرحبا بقدومكم علينا أهليتم نتمنا لكم أفضل الأوقات معنا دمتم بخير ولتحفظكم أيادي الرحمان اللهم امين
صناع الجزائر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صناع الجزائر

منتدانا لكل من يهوى التألق في سلم النجاح والابداع نرجوا أن يحوز على رضاكم واعجابكم ويستحوذ على اهتمامكم* شاركونا اراءكم *

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات اغنية شرط جزائي

كاتب الموضوعرسالة
جزائرية والعين بنية
نائبة
جزائرية والعين بنية

كلمات اغنية شرط جزائي Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية شرط جزائي   كلمات اغنية شرط جزائي Icon_minitimeالأحد مايو 06, 2012 6:23 pm

شرط جزائي

احمد:أنت يا بنتي هتجننيني طب قولي مالك طب فيكي اية زعلانه مني احكي قوليلي يلى يا بنتي زعلانه لية .

أمل:انا يا بابا مشتاقه جدا و انت يا بابا عني بعيد كل يوم اشوفل ئليل جدا بقول يا بابا كتير حنيت.

احمد:شرط جزائي علشان تلائي حاجه عندك لازم اغيب حببتي انتيمش بس بنتي و الله عشانك انا بغيب.

امل:يا بابا و الله هقلها مره نهار و ليل مشغواه بيك كل الحكايه عايزك معايا يوم في الشهر احس بيك.

احمد:انتي يا بابا بتغلبيني لما تئولي علي نسيت منتي جمبي و بتوحشيني يعني الزاي هبأ تخليت.

امل:غلطانه بابا و الله اسفه مكنشي ئصدي كتير حنيتو الليله دي اديني فهمه فهمه كلامك لما حكيت.

احمد:شرط جزائي علشلن تلائي حاجة عندك لازم اغيب اعدها ليكي و مهما ليكي بلاش تقولي عني بغيب.

امل:طيب حاضر يا بابا حاضر اللي تقول انا هعمل بيه بس حاول عشاني حاول دا نص وقتك انا حقي بيه.
http://baraetetifle.blogspot.com

كلمات اغنية شرط جزائي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغنية انا ستازيا
» هواجس في كلمات.!!!!!!!!!!!!!!!
» كلمات من ثلاث حروف لكنها.........
» كلمات أغاني كرتونك المفضل !!!!!
» اعرف شخصيتك ببضع كلمات